7 jan 2024

Eerste lustrum wedstrijd op zaterdag 27 januari 2024

Speciaal voor onze leden is op zaterdag 27 januari de eerste Lustrumwedstrijd: 'Koek en Zopie' met aansluitend eten.

De wedstrijd start om 11:30 uur en is een shotgun, spelvorm Fourball-Betterbal. Je kunt per team van twee inschrijven of individueel dan deelt de wedstrijdleiding je in.

Vanaf maandag 8 januari om 19.00 uur kun je je digitaal inschrijven voor de deze Lustrumwedstrijd. Inschrijven gaat via het ledendeel van de website onder het kopje “wedstrijden”. Net als bij de golfweek, voldoe je direct bij inschrijving het wedstrijdgeld. Na de aanmelding verschijnt er een scherm voor betaling via Ideal. Als je reserveert op een apparaat met een kleiner scherm zoals een iPad of mobiele telefoon, kan het zijn dat het betaalscherm niet direct zichtbaar is en dat je naar rechts of links moet swipen om het betaalscherm te zien. Indien er niet binnen 15 minuten na inschrijving betaald wordt, vervalt je inschrijving. Heb je dieetwensen, allergieën of ben je vegetarisch kun je dit vermelden in het opmerkingenveld.

Inschrijfkosten € 25,- per persoon inclusief hapje en drankje in het halfway house en een afsluitend diner in de stijl van het thema!

Wil je alleen komen eten, of sluit je partner na de wedstrijd aan, schrijf je dan in op het prikbord, ook dan zijn de kosten € 25,- per persoon.

De Lustrumcommissie hoopt je te zien op 27 januari 2024!

Danielle, Bart-Jan, Annette, Caroline, Sjieuw & José

Relevante berichten