Erik Westerhof

Eigenaar

Ik ben eigenaar van Xtra Materieel b.v. en Xtra Services b.v. Ik ben in 1998 begonnen met een busje en een aanhanger en nu, ruim 22 jaar verder zijn we door gegroeid naar:

#Het Rotterdamse verhuurbedrijf

Over ons bedrijf

Xtra Materieel is een breed georiënteerd verhuurbedrijf gevestigd in Rotterdam. Huren met service en kennis. Van hoogwerkers tot graafmachines van ladderliften tot hogedrukreinigers en van generatoren tot schaftwagens. Voor de industrie, voor de schilder, voor de glaszetter, voor de aannemer maar ook voor de hovenier.

Alleen de beste machines, gekeurd en goed onderhouden. Op locatie gebracht door ons eigen transport. Xtra Services is recent opgericht om o.a. schilders, vastgoedonderhoudsbedrijven te ondersteunen in hun bereikbaarheid oplossingen. Werkzaamheden aan gevels, goten, boeiborden, daken worden door ons veilig bereikbaar gemaakt. Hangbruginstallaties, gevelsteigers, triangelbruggen, rolststeigers inclusief montage/demontage door onze vakkundige monteurs.

Kleiburg

Sinds 2016 ben ik als Business Club coördinator betrokken bij de organisatie van de BC-dagen op Golfclub Kleiburg

Xtra Materieel bv
Delftweg 114 d