Holes overzicht

Hole 1

Bij afslag rechterkantfairway aanhouden om met de tweede slag links de fairway aan te spelen. Met een approach en twee puts staat de par.

Hole 2

Afhankelijk van de pinpositie, maar rechterkant fairway aanspelen richting de grote boom voor het water.

Hole 3

Met de afslag rechts van de fairway proberen te spelen, ivm de bunker. Afhankelijk van de pinpositie is het midden van de green het veiligst om aan te spelen.

Hole 4

Voor de balkunstenaars, een goede draw vanaf de witte en gele tee. Met de tweede slag aan de rechterkant van de fairway blijven om met de approach de hele green te kunnen aanvallen.

Hole 5

Met de afslag richting de twee heuvels in de fairway slaan of iets rechts daarvan. Vandaar uit de green aanspelen via de rechter schuine kant. Met een goede stuit ligt de bal op de green.

Hole 6

Voor de veilige optie kies je het midden van de green. Je speelt dus richting het dal voor de green, links van de bunker.

Hole 7

De afslag is bepalend voor het aanvallen van de green. Houdt de rechterkant van de fairway aan om de boom links voor het water niet in je spel te betrekken.

Hole 8

Belangrijk om de bomen links te vermijden. Houdt het midden van de fairway aan om vervolgens richting de kuil voor de green de green aan te spelen. De lange greenside bunker links voor de green is een flinke hindernis.

Hole 9

De van links naar recht glooiende fairway vraagt om een bal die links wordt opgezet richting de bunker. Ook de green is glooiend dus via links is de beste optie.

Hole 10

Probeer met je eerste slag de rechterkant van de fairway te raken. Met het schot naar de green toe haal je vanaf de rechterkant fairway de bunker uit het spel.

Hole 11

Probeer met je afslag links van de eerste fairway bunker te komen om vervolgens een vrij schot naar de green te hebben.

Hole 12

Deze par 5 is voor risk and reward de moeite waard om met de afslag een fade te slaan. Of afslaan met een ijzer en de hole in drie gelijke delen te verdelen.

Hole 13

Met de afslag zorgen dat je midden rechts van de fairway ligt. Bij deze green is de pinpositie bepalend. Maar midden green spelen is vaak de veiligste optie.

Hole 14

Deze lastige par 4 heeft rechts een grote waterpartij. Een draw of een rechtse afslag is hier gewenst om met de tweede slag de green aan te kunnen spelen. De moeilijkheid op de hole zit in de afslag.

Hole 15

Intimiderende eiland par 3 over water. Hier geldt ook dat de pinpositie bepalend is. Midden green is vaak de veiligste optie.

Hole 16

Voor de longhitters van belang om links van de fairway te liggen. Anders deze hole weer indelen in drie slagen om de green aan te spelen. Pinpositie rechts achterop maakt deze hole extra moeilijk.

Hole 17

Uitdagende par 3 met grote bunker die je aankijkt. Wind speelt hier vaak een rol. Zorg voor voldoende club om de green van links aan te spelen.

Hole 18

Mooie slot hole waarbij de afslag wederom bepalend is. De afslag moet rechts van de fairway zijn om de green goed aan te kunnen spelen. Door het hoogteverschil heb je vaak geen vlakke ligging.